[NUUG video] Tips om innhold til NUUG Fwd: Are we doomed to be politically divided?

Peter Nicolai Mathias Hansteen peter at bsdly.net
Mon Dec 14 23:54:34 CET 2020

Hei,

Ja, det var et bra møte, så det er noe å se frem til å få sett igjen.

Jeg er rimelig sikker på at det ble gjort opptak, og at det vil dukke opp så snart videogruppen har fått gjort sitt.

- Peter

> 14. des. 2020 kl. 22:14 skrev post at frikanalen.no:
>
> Hei Peter og dere i NUUG. Det går gjetord om tirsdagens foredrag. Dessverre fikk jeg ikke med meg livesendingen fordi jeg hadde bursdag og familiebesøk ...
>
> Ble det gjort opptak? Er det håp om å få den opp på Frikanalen?
>

> Beste hilsen,
>
> Ola

—
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/
"Remember to set the evil bit on all malicious network traffic"
delilah spamd[29949]: 85.152.224.147: disconnected after 42673 seconds.