[NUUG video] Flytting av skapet i kjelleren på Teknologihuset

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Fri Nov 20 21:05:58 CET 2020

On Fri, 20 Nov 2020, Petter Reinholdtsen wrote:

> [Thomas Gramstad]
>
> Hvis det skjer denne helga, så kan jeg bidra, også med bil.  Si ifra
> hvis det er aktuelt.

Supert! Jo før jo heller.

Martin har ikke bil før om to uker.
Kan du rundt 17-18 imorgen eller søndag, evt senere på kvelden?

> Merk, jeg har en vag ide om at Hans-Petter kjøpte selve skapet på IKEA,
> så det kan hende også det er NUUG sitt.

Ja, Teknologihuset sa også det. Jeg holder på å følge opp akkurat
det med H-P. Hvis han ikke vil ha/lagre skapet lenger, så blir
det antagelig å la det stå igjen, hvis ingen andre vil ta vare på
det? Det er ikke plass til det i lageret på Majorstua, og jeg vil
ikke ha det, og det er vel også et lite helvete å få det opp fra
kjelleren og transportere det?

Legger til nuug-styret, i tilfelle noen der evt ønsker å
mellomlagre skapet.

Thomas