[NUUG video] Flytting av skapet i kjelleren på Teknologihuset

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Fri Nov 20 23:53:49 CET 2020

On Fri, 20 Nov 2020, Petter Reinholdtsen wrote:

> [Thomas Gramstad]
>
> Hva gjør at du foreslår 17-18 eller senere?  Jeg vil på det
> sterkeste oppfordre til å gjøre det i dagslys, det gjør det
> hele enklere.  Det er var helt mørkt rundt 16:45 i dag.  Når
> har vi tilgang til bygget? Eneste jeg vet om akkurat nå er at
> jeg er opptatt 14:00-15:00 søndag.

Når jeg tenker meg om så er det ikke folk på Teknologihuset
lørdag eller søndag. Så det må uansett bli på en hverdag, altså
ikke denne helgen.

Dagslys er neppe viktig for denne operasjonen, der det meste
foregår innendørs (i kjelleren i Teknologihuset, og i lageret på
Majorstua). I praksis må det antagelig likevel skje på dagtid/i
kontortiden mens det er folk i Teknologihuset.

Kanskje en torsdag da jeg ofte har ledig tid på dagtid.

> Aner ikke hvor vanskelig det er å få opp av kjelleren, antar i
> grunnen at det er ganske enkelt å få det ut på gata.  Men jeg
> har ikke tilhenger, så får det uansett ikke med i bilen.

Jeg mistenker at skapet kommer til å stå igjen, eller kanskje
Teknologihuset er interessert i det -- og kan frakte det til
Rebel, eller avhende det på passende måte.

Thomas