[NUUG video] Forespørsel bistand

Peter Nicolai Mathias Hansteen peter at bsdly.net
Tue Sep 8 07:26:09 CEST 2020

Hei,

Dette høres i utgangspunket ut for meg som noe vi ville være interessert i å støtte opp om og hjelpe til med.

Jeg må rett og slett spørre de som har bedre greie på det enn meg (NUUGs videogruppe og andre som befinner seg i Oslo): Har vi ressurser til gjennomføre dette, både personer og teknisk?

Med vennlig hilsen
Peter N. M. Hansteen

> 7. sep. 2020 kl. 23:17 skrev post at frikanalen.no:
>
> Hei Peter,

> [...]

—
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/
"Remember to set the evil bit on all malicious network traffic"
delilah spamd[29949]: 85.152.224.147: disconnected after 42673 seconds.