[NUUG video] Forespørsel bistand

post at frikanalen.no post at frikanalen.no
Thu Sep 10 18:56:35 CEST 2020

Dette virker bra, ikke minst fordi vi har stor tro på at Nuug får det
til. Vi må likevel skuffe dere fordi svaret kommer vel sent. Vi har nå
hanket inn KiloView-utstyr og har bestemt oss for å teste dette med
tanke på et eventuelt kjøp. Dertil har Empo-Tv alt som skal på
film-siden slik at den kabalen også er løst. Vi håper uansett å kunne
komme tilbake til Nuug, og da fortrinnsvis med litt lenger forvarsel
slik at det blir lettere for dere å områ seg. Den type sendinger som vi
trolig ikke får testet i denne omgangen, men som vi vil komme tilbake
til og som kan være interessant for Nuug, er live-filming fra mobil og
rett ut på kabelnettet. I så måte vurderer vi webRTC og Twilio (delvis
open source, men lisensbasert, riktig nok billig).

Beste hilsen,

Ola

Links:
------