[NUUG video] [rt.nuug.no #27611] Teknologihuset 2.0 og Rebel åpner i september.

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Aug 24 08:00:56 CEST 2021

(reduserer mottakslisten til nuug-lister, inn med video at nuug)

Jeg stakk innom Teknologihuset i går, og det ser jo lovende ut.  Spurte
om skap til lagring for NUUG, og det mente sjefen der skulle være mulig
å få til.  Det var lite AV-utstyr koblet opp i auditoriene og
møterommene, så det er uklart for meg hvor egnet de vil være for å koble
opp NUUGs videoutstyr, men de virket interessert i innspill og hjelp, så
jeg tror det vil være lurt om David oppretter kontakt i disse dager for
å dra det i retningen vi trenger før kabler og utstyr blir montert.

Planen er å gå igang med aktivitet i september og åpne utestedene samt
full drift i oktober.

Fant dog ikke de øvrige tre NUUG-erne som var meldt inn til arrangørene.

--
Vennlig hilsen