[NUUG video] medlemsmøte tirsdag 12. oktober

Peter N. M. Hansteen peter at bsdly.net
Fri Aug 27 10:14:15 CEST 2021

Hei,

Siden foredraget for SEMI_bug sist søndag[] ble relativt godt mottatt og
artikkelen derfra[2] nå har passert 5000 lesere og den norske utgaven
antakelig dukker opp på digi.no -- kladden fins på[3]  snart kunne jeg
tenke meg å reservere oktober-møtet for en norsk reprise med muligens
litt flikking om sånt vi vet kommer i OpenBSD 7.0 som etter normalt
skjema er ventet 1. november.

Har vi mulighet til å avtale nå det som trengs for online-møte? Det er
mest fornuftig, tror jeg, å regne med at møtet blir primært online,
eventuelt med "viewing party" på Rebel som bonus om slikt lar seg gjøre.

Jeg tenker jeg som neste steg nå i løpet av dagen/ettermiddagen lager
innkalling og sender ut.

Adrian: Jeg regner med at det er noen detaljer i generering av adict og
innkalling for web og epost jeg har glemt siden sist. OK om jeg kommer
med noen naive  spørsmål om dette etterhvert?

- P

[1] http://semibug.org + https://home.nuug.no/~peter/openbsd_moments/
[2]
https://bsdly.blogspot.com/2021/08/recent-and-not-so-recent-changes-in.html
[3]
https://www.bsdly.net/~peter/nylige_og_ikke_sa_nylige_endringer_i_openbsd_som_gjor_livet_bedre.html

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/