[NUUG video] Hvor er video-opptaket fra fødivers-møtet 2021-06-08?

Peter N. M. Hansteen peter at bsdly.net
Mon Jul 5 16:40:50 CEST 2021

On 7/4/21 7:56 AM, Thomas Gramstad wrote:
> Hei,
>
> Er det noen som vet hvor video-opptaket fra medlemsmøtet om
> fødiverset 2021-06-08 er?
>
> Lenke til video-opptaket skal legges inn på websiden om møtet
> (for dette møtet:
> https://www.nuug.no/aktiviteter/20210608-fediverse/ ), som igjen
> er lenket inn fra kalenderen til NUUG. Men websiden om møtet er
> ikke oppdatert. Jeg kan heller ikke finne video-opptaket på NUUGs
> Youtube-kanal
> (https://www.youtube.com/channel/UC8wTCAS8UmAegAkU4BA4LJw ).

David signaliserte at han startet opptak, så jeg er rimelig sikker på at
det eksisterer, ett eller annet sted. Setter video@ på cc:, så får vi
gjerne vite mer.

- P

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/