[NUUG video] Forslag til NUUG-foredrag 8. juni om fødiverset

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Tue Jun 8 00:55:32 CEST 2021

Hei Christoffer og alle,

Det som er viktig for NUUG er å ha en tekst om både foredraget og
foredragsholder, som kan legges ut i NUUG sin møtekalender:
https://nuug.no/adict/?organizer=NUUG og postes til medlemmene
slik at de vet om møtet; og videre at NUUG får en bekreftelse fra
foredragsholder på at video-opptaket fra møtet -- som NUUG
betaler for i form av arbeid og innsats -- kan legges ut med en
fri lisens etter møtet.

Omtalen av møtet/foredraget bør også nevne at Christoffer er
grunnlegger av og leder for foreningen Fri Kultur, med lenke til
https://frikultur.org/ .

For meg virker det som om det er litt for liten tid til å
organisere ting nå, og medlemmene bør får beskjed om et møte
bedre tid i forveien enn samme dag som møtet skal avholdes.
Kanskje lurt å utsette møtet en uke, til neste tirsdag?
Men da må tiden i den uken brukes til å få presentasjon på
plass, møteinnkalling sendt til medlemmer, avtale på plass
om video-strømming og opptak, etc.

Thomas