[NUUG video] Forslag til NUUG-foredrag 8. juni om fødiverset

Peter Nicolai Mathias Hansteen peter at bsdly.net
Tue Jun 8 07:30:55 CEST 2021

Jeg mener i utgangspunktet at et døgn er for knapp tid til å arrangere, siden alt Thomas nevner her egentlig er forutsetninger for å gjennomføre møte.

I tillegg vil det ha betydning for oppslutningen under selve arrangementet at varselet gikk ut så sent. Selv har jeg faktisk en kalenderkonflikt for dette møtet, så det kan være jeg må gå litt til og fra.

Men når jeg bestemte meg for å satse på gjennomføring, så var det fordi tidspunktet var kjent fra NUUGs kalender fra før. Og da det dukket opp en minimal beskrivelse, tenkte jeg at det er bedre at det blir holdt arrangement enn at det ikke blir, gitt altså at vi får til streaming og opptak.

De som har CVS-tilgang kan om det føles behov for det gå inn og oppdatere møtebeskricvelse, og uansett kan det nok være fornuftig med en påminnelse til aktive@ og eventuelt annet i løpet av dagen.

Med vennlig hilsen
Peter N. M. Hansteen

—