[NUUG video] Feilsøking i Frikanalens driftssystem

Odin Hørthe Omdal odin.omdal at gmail.com
Mon Mar 22 18:00:51 CET 2021

Svaret ditt ser no fint ut for meg.

Eg trur det er viktig å skru ned ambisjonsnivået for Frikanalen fleire hakk
igjen. Å få alt tilbake på å køyra på ein enklare måte i staden for å bruka
Kubernetes. Viss noko avansert orkestering skal skje so må det vera
dritenkelt og ikkje so fancy at du må læra deg so mykje.

Manuelt oppspunne serverar, Ansible for å setja dei opp t.d. Og so byggja
ut i frå der. Då vil nok ikkje loggar og slik forsvinna. Sjølvsagt går det
an å setja opp ei loggeteneste (som du eigentleg skal) for Kubernetes, men
då får du fort berre nye problem. Det må fungera av seg sjølv utan for
mykje hand-holding og kunnskap som Kubernetes ser ut til å krevja.

Eg har diverre ikkje tid og oversko til dette lengre diverre. (Eg vart
pappa i forrigår!) Men det er mine tankar frå ein NUUGar som har vore
involvert :)

Eg kjem nok til å hjelpa litt til att når eg får overskot, men det vert nok
lite og eg vil absolutt ikkje gjera noko betalt arbeid fordi det vert for
mykje.

Alternativt er det jo om nokon andre verkeleg vil læra seg Kube, so er jo
dette ein stad du truleg får hoppa rett inn i det.

Odin