[NUUG video] Feilsøking i Frikanalens driftssystem

Jon Petter Bjerke jonp at nuug.no
Mon Mar 22 09:37:19 CET 2021

Hei Peter

Burde ikke spørsmålet tas opp på akive-lista også før vi kaster kortene?
Tradisjonen i NUUG er at alle saker som ikke er hemmelige eller
kontroversielle diskuteres der, og aktive når mange flere potensielle
bidragsytere enn drift, video og styre til sammen.

- Jon Petter

man. 22. mar. 2021 kl. 07:51 skrev Peter Nicolai Mathias Hansteen <