[NUUG video] *** SECURITY information for video.nuug.no ***

Peter N. M. Hansteen peter at bsdly.net
Sun Nov 21 18:44:34 CET 2021

Jeg ville tippe at video.nuug.no kan bootes når som helst så sant ikke
Frikanalen bruker den som kilde for program.

Slik jeg tolker versjonsnummereringen er det snakk om fire patchnivåer,
antakelig bugfikser, så jeg ville ikke nølt dersom vi vet at det ikke
forstyrrer noe. cc til video@ siden de vel er de som har rede på bruken.

- P

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/