[NUUG video] Fwd: [NUUG] Medlemsmøte 2021-10-12: Nylige og ikke helt nylige endringer i OpenBSD som,gjør livet bedre (og som også kan dukke opp andre steder)

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Oct 11 06:14:43 CEST 2021

[Adrian Kjær Dalhaug]
> Tidligere har vi hatt mer kontroll over strømmen ved at jeg har sendt
> til YouTube, min egen server og Frikanalen samtidig. Denne gangen kan
> vi bare strømme til YouTube pga. Jitsi.

Hvorfor tror du det kun kan strømmes til YouTube pga. Jitsi?  Så vidt
jeg vet har Jitsi mulighet til å sende rtmp-stømmer andre steder enn
Youtube, på tross av misvisende tekst i webgrensesnittet.  Jeg mistenker
vi kan få Jitsi til å sende til et videospeil under vår kontroll, som så
sender videre til alle de andre mottakerne vi ønsker.

> Kan du høre med dem hvilke muligheter som ligger hos dem?

frikanalen at nuug.no kan være et egnet kontaktpunkt.  IRC-kanalen
#frikanalen på irc.oftc.net kan også være aktuelt.  NUUGs mann i
Frikanalen-styret er Estephan, StevenZ på IRC.

--
Vennlig hilsen