[NUUG video] Video for junimøtet i NUUG?

David Noble davidwnoble at gmail.com
Sun May 8 20:29:17 CEST 2022

Hei Petter,

søn. 8. mai 2022 kl. 08:32 skrev Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:

> [Petter Reinholdtsen]

Jeg har nå satt av tid til å ta opptak den 7. Juni. Med mindre jeg blir
bedt å jobbe denne kvelden, bør det gå bra.

Apropos dette, er <URL:https://wiki.nuug.no/grupper/video/streaming>
> oppdatert og korrekt når det gjelder hva slags strømmetilbud som
> gjelder?  Hvis ikke, kan noen oppdatere den til å stemme med dagens
> praksis?

Skal oppdatere, slik at både Icecast og Youtube fremkommer. Det bør
strømmes begge steder, men Icecast begynner å bli litt vel moden, og jeg er
nødt til å eksperimentere med WebM enkapsuleringen med den nye versjonen av
ffmpeg.

Mvh

David