[NUUG video] Video for junimøtet i NUUG?

Marius Lund trench at trench.org
Tue May 10 00:46:49 CEST 2022

Hei!
Hørte dette har vært litt trøblete i det siste.. Jeg melder meg gjerne frivilig til å hjelpe til med dette. Gjerne også for å få dette litt mer på skinner i fremtiden siden vi har fått nytt sted å være på.
Hva med i den 10/5 har du tid til å komme innom da?
Sist gang var det Knut Yrvin som tok opp med mobilen, dette ble ikke sendt på direkte på frikanalen eller direkte på Youtube.Kan vi få til dette også?
Mvh.

Marius Lund
trench at trench dot org

other information upon request.
On ma., mai 9, 2022 at 00:06, David Noble <davidwnoble at gmail.com> wrote:Hei,
søn. 8. mai 2022 kl. 22:07 skrev Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com (mailto:pere at hungry.com)>:

[David Noble]
 > Jeg har nå satt av tid til å ta opptak den 7. Juni. Med mindre jeg blir
 > bedt å jobbe denne kvelden, bør det gå bra.
 OK, hvor lang tid i forveien vet du om du blir bedt om å jobbe den
 kvelden?  Dvs. når kan vi vere sikker på at filming går i orden?
Her tenker jeg at det bør være sikker ca en uke før. Med mindre jeg blir syk.
 > Skal oppdatere, slik at både Icecast og Youtube fremkommer. Det bør
 > strømmes begge steder, men Icecast begynner å bli litt vel moden, og
 > jeg er nødt til å eksperimentere med WebM enkapsuleringen med den nye
 > versjonen av ffmpeg.
 Godt.  Da venter jeg på epost om at den er oppdatert, slik at jeg vet
 når jeg kan henvise til den.
søn. 8. mai 2022 kl. 20:36 skrev Lars Martin Hambro <lars_martin4 at hotmail.com (mailto:lars_martin4 at hotmail.com)>:

> Er vel ikke på tide å lage direktesending? Eller må alt bli redigert og lastes opp noen dager etterpå?
Som regel har vi hatt direktesending når jeg har gjort sendinger, både på NUUGs eget Icecast server, samt Youtube.
Mvh
David.