[NUUG video] Sende inn video av september-foredraget til Frikanalen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Sep 15 09:39:06 CEST 2022

[Malin Bruland]
> Kan dere hjelpe meg med hvordan man sender inn video til frikanalen?

Tror det er David som har innloggingsdetaljene der.

Det kan også være en ide å laste opp til archive.org, slik at det også
finnes en kopi på
Tror også David er mannen med detaljene om opplasting til archive.org.
Ser det mangler en god del opptak der.

> Jeg sender ferdig redigert video her i tilfelle dere kan sende den inn:
>
> https://transfer.sh/GT0xyd/Hvordan.Leve.I.En.Digital.Hverdag.Uten.Syn.2022.09.13.h264.mp4

Det viktigste første steget er kanskje å få filmene inn på videodisken
på video.nuug.no, slik at NUUG har en lokal kopi.  Jeg logget inn og
kopierte over til
/video/nuug-video/raw/NUUG-medlemsforedrag/20220913-digital-hverdag-uten-syn/,
samt opprettet .meta-fil med informasjon om foredraget.  Den trenger
antagelig flere detaljer.

Ser fra IRC at opptaket også skal være tilgjengelig via

--
Vennlig hilsen