[NUUG video] Sende inn video av september-foredraget til Frikanalen

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Sat Sep 17 21:48:52 CEST 2022

Hei,

Jeg vil bare skyte inn ift Frikanalen at deres tekniker toresbe
er på vei ut, og at Frikanalen er på utkikk etter noen nye som
kan overta teknisk jobb hos dem som betalt oppdrag. De av dere
som mottar drift at nuug.no fikk en del eposter om dette i sommer.

Vet ikke helt hva som er status der akkurat nå, men interesserte,
og eventuelt jobbsøkende, kan jo spørre styreleder Ola Tellesbø,
otelles at hotmail.com.

Vi bør uansett få skrevet ned noe om fremgangsmåten fra NUUG
til Frikanalen, som kan brukes av nye folk som er på vei inn
begge steder.

Thomas