[NUUG kart] Høring om prising av kartdata

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Oct 22 22:46:16 CEST 2007

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg fant følgende på EFN-listen, og det høres jo ut som noe NUUGs
> kartgruppe burde ta tak i.  Noen som er interessert i å skrive
> høringssvar fra NUUG?

Notater har begynt å dukke opp på
<URL:http://wiki.nuug.no/uttalelser/200710-offentlighetslov>, og Håkon
Wium Lie har nettopp annonsert sitt utkast til høringsuttalelse på
<URL:http://people.opera.com/howcome/2007/kart/brev.pdf>.  Han skriver
på efn-listen:

  Andre må gjerne gjenbruke argumentene; det hadde vært flott å få et
  titalls høringsuttalelser om dette.

Jeg håper noen kan ta seg tid til å skrive en uttalelse på vegne av
NUUG.  Jeg rekker det ikke selv, og håper derfor kartgruppens
medlemmer kan skrive teksten.  Bidrar dog gjerne med innspill.

Vennlig hilsen,
Leder i NUUG