[NUUG kart] 80 000 stedsnavn i Norge

Michael Eric Menk mikemenk at yahoo.no
Tue Sep 25 11:08:57 CEST 2007

(Hmm, denne var i utboksen, hadde ikke blitt sent......)

De 80 tusen jeg har er i Public Domain. De er offentliggjort på en
offentlig amerikansk militær side.

Turistforenings hytter tror jeg er de som er minst problem å få inn i
OSM med 100% dekning. Det er mange turgåere i Norge som går fra hytte
til hytte....

--
Mike