[NUUG kart] Hva gjør man med feil - Melhus under vann . . .

Bjorn Munch Bjorn.Munch at Sun.COM
Mon Jul 28 14:05:36 CEST 2008

Apropos elvebredder, jeg la igår kveld inn bl.a. noen stier i Inverness:

http://www.openstreetmap.org/?lat=57.46548&lon=-4.22846&zoom=16&layers=0B0FTF

(Rendres ikke i Mapnik ennå)

Faktum er at disse går utpå noen øyer i elva, men rett nord for disse
går Ness over fra å være tegnet med bredder til å være en enkelt way.

Det ser jo nå ut som disse går på tørt land med noen broer over
ingenting. Hva er best å gjøre her: tegne inn noen ekstra waterway's
sånn omtrentlig slik at broene stemmer?  Jeg la inn en "stream" som
faktisk var veldig smal; resten er skikkelige elveløp.

- Bjørn