[NUUG kart] Hva gjør man med feil - Melhus under vann . . .

Helge Hafting helge.hafting at aitel.hist.no
Mon Jul 28 13:39:12 CEST 2008

Bernt M. Johnsen skrev:

> Nåja... helt rett ble ikke osmarender her heller:
> http://www.informationfreeway.org/index.php?lat=63.43274891965494&lon=10.404688500342532&user=Bernt&zoom=15&layers=B000F000F
>
> Det er et lite sprell under Bakke bru (i tillegg er Brattøra lagt under vann).

Merkelig, for når jeg laster dette området inn i JOSM fins ingen slik
skrålinje. Det ser ut som rester av det som var før jeg rettet feilen
min.  Kanskje området ennå ikke er tegnet opp igjen? Jeg har nå
bedt om ny rendering gjennom informationfreeway.

openstreetmap og informationfreeway har vært uvanlig trege de
siste dagene - overbelastning? Eller sen rendering fordi noen
har lastet opp en import som berører store områder?

Jeg mener jeg ikke har vært borti Brattøra, og kystlinjen der henger
uansett sammen slik den skal. Det samme gjør elvebreddene til Nidelva.
Om noen kan peke på noe feil setter jeg gjerne i gang med det - men jeg
kan ikke se noe selv før øyeblikket. :-/

Helge Hafting