[NUUG kart] Vegnummerering (reference)

Håkon Enger hakon.enger at umb.no
Mon Dec 28 18:28:11 CET 2009

On Mon, 2009-12-28 at 16:58 +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
> [Tor Christian Tovslid]

> Har du sett diskusjonen fra sist dette var oppe?  Den starter på

Forvaltningsreformen berører også denne problematikken, den har også
blitt diskutert på lista, noe som førte til at wikien ble endret slik at
"RV" ble fjernet fra anbefalingen:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Forvaltningsreformen_av_veinettet_i_Norge
http://lists.nuug.no/pipermail/kart/2009-August/001126.html
http://lists.nuug.no/pipermail/kart/2009-August/001140.html