[NUUG kart] Multipolygon

Bjørn Kvisli bjorn.kvisli at gmail.com
Sun Jun 7 15:23:53 CEST 2009

På Søndag 7. juni 2009 , 14.34.21 skrev Einar Ryeng:

> Det ser rett ut, så langt jeg klarte å se ved et kjapt blikk i potlatch.
> Og det rendres rett av osmarender også. Det brukte å være problemer med

Er du sikker på at Osmerender viser dette riktig? Husk på at den ytre har
natural=wood og de indre har landuse=farm. Hos meg viser Omerender det sitkk
motsatt: Mørkegrønne "øyer" i et lysegrønt område.

Mapnik har fått med seg at de indre skal være jordbruk, men viser ingenting
for det ytre området, men når det gjelder mapnik får jeg vente noen dager til.

-Bjørn