[NUUG kart] offline editing

Bjørn Kvisli bjorn.kvisli at gmail.com
Tue Jun 9 10:15:50 CEST 2009

Ok jeg vet jeg ikke skal klage, men jeg var litt oppgitt.
Feilmeldingen var dessuten ikke mulig og å få frem igjen etter annet
forsøk, så jeg mistet den.

Det viste seg at programmet lastet opp de tingene som det ikke var
feil ved, og jeg måtte tegne noe på nytt.

Jeg likte off line editing fordi jeg kunne gjøre ferdig en  enhet
arbeid før jeg lagret, men egentlig er live editing helt ok. Potlatch
er bra!
- Bjørn

--
Sent from my mobile device