[NUUG kart] Feilet opplasting og kartprojeksjon

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Sun Mar 22 16:16:51 CET 2009

* Bernt M. Johnsen <berntm at gmail.com> [2009-03-22]:
> Har du prøvd å få rendret området v.hj.a http://informationfreeway.org ?

Jepp - to ganger (1 og 7 timer etter opplasting). Etter at det ikke
hadde noen effekt lastet jeg ned dataene (fra OSM) inni JOSM og
oppdaget at de kun var punkter. Jeg ville bare spørre her før jeg
rapporterte det som en mulig feil.

Hans