[NUUG kart] [Talk-se] Any external data imports in Sweden?

Einar Ryeng einarr at pvv.org
Sun Mar 22 20:47:13 CET 2009

Denne mailen kom til den svenske listen i dag. Siden det gjelder alle
land videresender jeg den hit også. Jeg antar den norske mailinglisten
ikke er så lett å komme over siden den ikke hostes av osm.org. Såvidt
jeg vet har vi ikke gjort noen import av denne typen i Norge.

----- Forwarded message from Mike Collinson <mike at ayeltd.biz> -----