[NUUG kart] Importerte data i Norge (var: Any external data imports in Sweden?)

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Mon Mar 23 13:46:38 CET 2009

2009/3/23 Einar Ryeng <einarr at pvv.org>

> Gustav må nesten svare på det, siden det er han som korrepsonderte med
> grensekommisariatet, men jeg tror han fikk dataene fordi de ikke er
> beskyttet, og dermed helt uavhengig av enhver lisens.

Det er ikke noe i kommunikasjonen med Grensekommisariatet eller UD som
betinger spesiell lisens på dataene. Så lisensoverganegn CC-BY-SA til noe
annet har ikke betydning for disse dataene.

Jeg har ihvertfall sagt at all min jobb med OSM er fritt tilgjengelig
("public domain"), og tror det gjelder de andre som har vært borti grensene
også.

 -  Gustav