[NUUG kart] formatering av veinummere

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Mon Mar 30 17:32:00 CEST 2009

2009/3/30 Knut Arne Bjørndal <bob at cakebox.net>

> Hva med å bruke den allerede eksisterende highway=primary til dette?
> no:map features sier at riksvei utenom stamvei skal være primary, og
> jeg har ikke sett noen særlige tilfeller hvor dette er gjort feil.

Jeg har sett et par tilfeller av highway=trunk, som ikke har vært stamveg,
men vanlig riksveg. Forøvrig har jeg sett flere av det motsatte, men i denne
sammenhengen burde det bety fint lite.

Det eneste som kan være forvirrende, er eventuelle motorveger som ikke er
riksveg. Jeg tror ikke noe slikt finnes i Norge.

 - Gustav