[NUUG kart] Problemer med oppdelt gate

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Oct 28 09:43:03 CET 2009

Tomasjord.

http://www.openstreetmap.org/?lat=69.66135&lon=19.01562&zoom=15&layers=B000FTF

> følge:

Har tittet på det nå og jeg heller også til at access-taggene er det som
skaper problemer.  Jeg har testet med mitt GPS-kart og det router riktig
fra alle kanter, så da er det nok ikke noe galt med veidataene ellers.