[NUUG kart] stile?

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Thu Sep 24 09:30:41 CEST 2009

2009/9/23 Edward Welbourne <eddy at opera.com>

> 26, 37, 39 er bom som hindrer bil men ikke sykkel.
> 27, 28, 29 stenger vegen !
> 31 - pullert - beskriver jeg som "post" i engelsk
> 38 beskriver jeg some en "chicane"; den som er bildet er bygde til å
> hindre bil men ikke (så mye) sykkel; hvis begge to sperring var breder
> skulle jeg tenk det var ment til å hindrer sykkel også.

38 er neppe noen chicane, de står ved siden av hverandre.

Spørsmålet er altså ikke hva de skal beskrives som, men hvordan de skal
tagges, slik at rutere og rendere forstår hva det er snakk om. jeg skal se
om jeg får flyttet bildene er sted det går an å kommentere dem, og kanskje
fange noen flere bilder også, så kan vi ta opp igjen tråden.

 - Gustav