[NUUG kart] Kilde til riks- og fylkesveier på no.wikipedia

Gorm E. Johnsen post at gorm.cc
Sat Apr 3 12:06:26 CEST 2010

Ser ut som at første utkast av hver av fylkesvei-sidene var basert på:

http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Yrkestransport/Veglister+og+dispensasjoner/Veglister+for+fylkes-+og+kommunale+veger+2009

(eller den versjonen som var gyldig da de ble laget)

Mike. Har du eksempler på "feil i fylkesveiene" [...] "kun funnet igjen i
kommersielle kart"?

Gorm E. Johnsen