[NUUG kart] Innsending av traces fra Android-telefon

Tor Christian Tovslid tctovsli at gmail.com
Tue Aug 10 07:31:31 CEST 2010

Hei,

Litt død tråd det her, men tenkte å nevne at i går kom eg over eit
knallflott program til Android som heitar OruxMaps og kan skaffes her:
http://www.appbrain.com/app/com.orux.oruxmaps
Dette programmet støtter offline maps, og kan hente kart frå mange
kjelder, eventuel bruke tidlegare nevnt Mobile Atlas Creator til å
lage offline kart til det.
Eg bruka før My Tracks, men fann ut etter å ha vore på ein liten
leiteaksjon at My Tracks ikkje gir tilstrekkeleg informasjon om
koordinatar osv, og eg kom då over OruxMaps som kan brukas til så
mangt. Absolutt anbefalt. :-)

Mvh Tor Christian Tovslid