[NUUG kart] Taging av highway med fysisk midtdeler

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Sun Aug 22 17:02:55 CEST 2010

Hans Olav

Jeg tegner alle veier der det er mer enn vanlig gul stripe som to ways.

Før vi har på plass en fullstendig vanntett måte å merke alle
kjørebaner/sykkefelt/fortau/sperringer etc for en way er det ikke mye vits i
å tenke på dette.
Har sett forslag om diverse tags for å vise at en vei har midtdeler og annet
(divided, cycleway etc) men dette blir bare rot, synes jeg.

vennlig hilsen

Gorm E. Johnsen