[NUUG kart] Kartverket: "Gratiskartene enda bedre"

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sun Aug 22 18:46:09 CEST 2010

Vidar Gundersen skreiv:

> Den er fritt tilgjengelig, og ved en rask sjekk med Statens Kartverk
> bifaller de faktisk en implementasjon av dette mot OSM data.
> (Jeg snakket kort med Kristoffer J. Kristiansen.)
>
> Så her er det bare å sette i gang.
> Oppfordring: Del koden til stilsettene på svn.openstreetmap.org,
> slik at man kan samarbeide om det. (Et tips: Modulariser litt mer
> enn standard Mapnik, vha filentiteter.)

Eg kunne godt tenkt meg å arbeida litt med dette (helst i samarbeid med
nokon), og då gjerne med bruk av Cascadenik
"http://code.google.com/p/mapnik-utils/wiki/Cascadenik". Men oppsett av
heile verktøykjeda som skal til verkar ganske komplekst, og er heller
spreitt dokumentert. Eg prøvde å følgja nokre instruksjonar, men kom ikkje
langt nok til å få generert eit fungerande kartbilde.

So, nokon som har meir kompetanse på dette, og kan og vil bruka tid på å
hjelpa (meg)?

--
Karl Ove Hufthammer