[NUUG kart] Kartverket: "Gratiskartene enda bedre"

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sun Aug 22 20:47:39 CEST 2010

Den 22. aug. 2010 kl. 18.46 skrev Karl Ove Hufthammer:

> Eg kunne godt tenkt meg å arbeida litt med dette (helst i samarbeid med
> nokon), og då gjerne med bruk av Cascadenik
> "http://code.google.com/p/mapnik-utils/wiki/Cascadenik".
Cascadenik ser jo kjempebra ut. Og ettersom eg hugser er kart-CSS standart som kansje fungerer i fleire renderere.

> Men oppsett av
> heile verktøykjeda som skal til verkar ganske komplekst, og er heller
> spreitt dokumentert. Eg prøvde å følgja nokre instruksjonar, men kom ikkje
> langt nok til å få generert eit fungerande kartbilde.
Eg har sett litt på dette og ja det er ikkje så mykje lettfatlig dokumentasjon. Eg fekk til slutt sett opp eigen kartserver med eigen projeksjon (desverre uten nok finansiering til å gå offentlig). Hadde me gått saman hadde me sikkert funne ut av noko slikt.

> So, nokon som har meir kompetanse på dette, og kan og vil bruka tid på å
> hjelpa (meg)?
Dette hadde vert morro å vert del av.

> --
> Karl Ove Hufthammer