[NUUG kart] Noen spørsmål om tagging

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Aug 23 19:34:36 CEST 2010

Gustav Foseid skreiv:

> Litt av problemet med 7-Eleven, er at konseptet ikke er helt likt fra land
> til land. I Norge synes jeg det er unaturlig å tagge dem som en variant av
> dagligvarebutikk.

Er det noko med skildringa av shop=convenience på wiki-en som ikkje
stemmer med korleis 7-Eleven-butikkar er i Norge, då? Iallfall dei
7-Eleven-butikkane eg har vore innom såg ut til å passa utmerka.

Det er ikkje noko krav at dei skal *likna* på dagligvarebutikkar, og det
er heller ikkje noko hinder at dei serverer pølser eller annan varmmat.

For øvrig, når det gjeld Narvesen-kioskar kan shop=newsagent passa betre
for (ein del av) desse.

--
Karl Ove Hufthammer