[NUUG kart] Noen spørsmål om tagging

Hans Olav Skogstad elgvenn2 at online.no
Mon Aug 23 21:11:19 CEST 2010

> Er det noko med skildringa av shop=convenience på wiki-en som ikkje
> stemmer med korleis 7-Eleven-butikkar er i Norge, då? Iallfall dei
> 7-Eleven-butikkane eg har vore innom såg ut til å passa utmerka.
>
> Det er ikkje noko krav at dei skal *likna* på dagligvarebutikkar, og det
> er heller ikkje noko hinder at dei serverer pølser eller annan varmmat.
>
> For øvrig, når det gjeld Narvesen-kioskar kan shop=newsagent passa betre
> for (ein del av) desse.

Jeg synes nok grensen mellom kiosk og convenience kan virke noe uklar
(også denne ja..).
For på kiosk sier jo wikien
"Kiosks are often open after hours and therefore sometimes provides some
pieces of butter, milk and such like. They may sell alcohol, but this may
vary in countries where alcohol may only be sold with a license, a Kiosk
is no Liquor Store." Med andre ord kan det på bakgrunn av vareutvalget
være vanskelig å skille de, en typisk liten lokalbutikk har trolig ikke så
veldig mye bedre utvalg enn en stor 7-eleven. Eller skal man se etter en
spessiell varetype før det går fra kiosk->convenience? Med og uten
handlekurv? Andre ting.....?

--
MVH
Hans Olav Skogstad