[NUUG kart] Kartverket: "Gratiskartene enda bedre"

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Mon Aug 23 23:04:21 CEST 2010

On 23. aug. 2010, at 22.50, Gnonthgol wrote:
Den 23. aug. 2010 kl. 22.07 skrev Øystein Tusvik:

> Eg er ikkje sikker på om det er så mange her på lista som har sett opp ein slik server. Du kan jo få nokon tips hos Frederik Ramm som setter opp serverene til OSM.

Hei

Hvor fikk du det fra? Jeg er ganske sikker på at Frederik ikke har noe med yevaud å gjøre. Geofabrik drifter derimot noe tileservere for kunder og slikt, det er nok mye derfor han har jobbet med osm2pgsql og tirex.

Det er forøvrig Jon Burgess som er hoved-administrator på tile.osm.org.

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre
bob at cakebox.net