[NUUG kart] Kartverket: "Gratiskartene enda bedre"

Vidar Gundersen vibrog+nuug at gmail.com
Tue Aug 24 08:36:41 CEST 2010

2010/8/23 Karl Ove Hufthammer <karl at huftis.org>:

> Cascadenik har dei fordelande at det har ein ekstremt brukarvenlig
> syntaks, særs godt eigna til kart, og at stilsettdeklarasjonane er
> *overlappande* («cascading» i CSS),

> Eg ser ingen grunn til å bruka Mapnik-reglar direkte når ein likevel skal
> bygga opp eit kartstil frå begynnelsen av, og det finst ei betre løysing.

jeg kan initiere arbeid med stilsett. jeg ser da for meg følgende:

- begynne med vanlig Mapnik OSM stilsett
- modularisere dette og introdusere Cascadenik
- bytte ut definisjoner av flater og veier med det fra statens
kartverk sin skjermkartspesifikasjon.

gi meg 1-2 uker, så kan jeg vise til en prototyperendring.
hvis noen andre setter i gang med en tilsvarende aktivitet, vil jeg
gjerne vite det, slik at jeg ikke kaster bort tiden min på
dobbeltarbeid.