[NUUG kart] Fine OSM-kart

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sun May 16 21:26:52 CEST 2010

Sundag 16. mai 2010 skreiv Vidar Gundersen:

>hvordan skulle et "Norsk Mapnik"-kart sett ut?
>vi trenger noe med norsk tilpasning på openstreetmap.no

Du kan muligens få litt inspirasjon frå Statens kartverks nye og
detaljerte spesifikasjon for skjermkartografi:

http://www.statkart.no/?module=Files;action=File.getFile;ID=37612

Der er iallfall ei oversikt over dei strukturane (nodane/polygona) som
er aktuelle på deira kart, med foreslåtte presentasjonar av desse.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org