[NUUG kart] Språk for skildring av endringar

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sun May 16 20:19:50 CEST 2010

Den 16. mai. 2010 kl. 16.54 skrev Karl Ove Hufthammer:

> Når eg lastar opp endringar i OSM, får eg spørsmål om å skildra endringane
> mine. Skal/må denne skildringa skrivast på norsk eller engelsk? (Eg ser nokon
> skriv på norsk og andre på engelsk.)

Det er ingenting som seier kva språk du skriv på. Er det lettare for deg å skrive på norsk, dansk/norsk eller dialekt, så er det heilt greit å bruke det. Personlig likar eg å skrive på engelsk ettersom det er ein engelsk database og eg slit litt med å blande språk.

Men tenk på dei som skal lese det etterpå. Gjer du endringar utanfor landegrensene bør du skrive på engelsk.

Hugs å ta med gode opplysingar slik at det er lett å sjå kva, kor og kvifor du har gjort endringen.

Gnonthgol