[NUUG kart] Språk for skildring av endringar

Gorm E. Johnsen post at gorm.cc
Mon May 17 11:04:56 CEST 2010

Siden det er konsepet 'lint' og ikke verktøyet 'maplint' (eller keepright
for den saks skyld (kanske jeg burde)), men validator i JOSM jeg bruker, så
må det vel bli 'validator-errors'. Men verktøyet spiller vel ingen rolle?

Kanskje best med 'lint-removal' da. Eller kanskje 'hybelkaninfjerning'? :-D

Gorm E. Johnsen