[NUUG kart] Språk for skildring av endringar

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Mon May 17 11:19:25 CEST 2010

On 17. mai 2010, at 09.45, Gustav Foseid wrote:

> 2010/5/17 Gorm E. Johnsen <nuug at gorm.cc>
> ... men 'lint' er jo favoritt-kommentaren min :-(
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Maplint
>
> Foreslår å utvide den til "Fixed Maplint errors" eller "Fixed Keepright errors". (Etter Keepright har jeg pent og pyntelig oversett Maplint.)

Maplint er død. IIRC ble den tatt ut av default-configen til T at H-klienten for noen uker siden eller så, siden prosjektet ikke hadde blitt vedlikeholdt på månedsvis (nesten ikke på flere år).

Bare pass på å ikke være for ivrig med å følge disse lint-verktøyene slavisk, jeg syns de stadig vekk klager på helt kurrant tagging. Og så har vi validatoren til josm, da, som jeg stort sett syns har så mange falske positiver at jeg aldri gidder lete meg fram til noe som kanskje kunne være et problem.
</standard_rant>

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre