[NUUG kart] Åpenbart kopiert informasjon

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Wed Nov 3 11:41:17 CET 2010

Folkens

Jeg synes denne forklaringen er litt tynn.

Det hadde det vært fint om arild kunne fortelle litt om denne rådataen.
Hvordan er den samlet inn?
Kanskje også gitt en smakebit?

Jeg mener det er viktig å komme til bunns i denne saken.

Frode: Sendte du ny melding til brukeren? Henvis gjerne til denne tråden.

vennlig hilsen

Gorm E. Johnsen