[NUUG kart] Åpenbart kopiert informasjon

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Nov 3 11:48:58 CET 2010

[Gorm E. Johnsen]
> Folkens
>
> Jeg synes denne forklaringen er litt tynn.

Da er det kanskje best å aktivisere Data Working Group
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Data_working_group) når det viser
seg så vanskelig å oppnå kontakt med brukeren og få en dialog om
dette.

Data Working Group sier selv at det kan ta lang tid før en får svar,
så det er sikkert lurt å starte tidlig.

> Det hadde det vært fint om arild kunne fortelle litt om denne
> rådataen.  Hvordan er den samlet inn?  Kanskje også gitt en
> smakebit?

Jeg antar arbeidsgruppen vil være interessert i dette, så det er
uansett en god ide å få tak i mer informasjon.

> Jeg mener det er viktig å komme til bunns i denne saken.

Enig.  Merkelig at kjøring skulle sende en inn i veier som ikke lenger
eksiterer.

Vennlig hilsen,