[NUUG kart] Åpenbart kopiert informasjon

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Nov 12 18:11:29 CET 2010

[Frode Roxrud Gill]
> Har nå fått svar på meldingene jeg har sendt. Han insisterer på å ha
> gått opp områdene selv. GPS Trace er ikke gjort public, men han
> sendte meg en GPS dump på 66 punkter, som stemmer overens med
> hvordan han la inn Koleknibvegen (med veldig nøyaktig posisjoner,
> f.eks lat="58.131635338068008" lon="7.859396953135729" ?!?)

Det er enkelt å legge inn siffer i GPX-filer, så det beviser ikke
stort.  Fint om fila du fikk se blir publisert, slik at flere kan ta
en titt.

Dette forklarer jo ikke hvordan det kan være samlet inn veier der det
tilsynelatende aldri har vært noen som går der Google- og OSM-strekene
går.

Er han orientert om denne epostlista og diskusjonene som pågår her?

> Skal oppfordre ham til å legge ut alle sine GPS Traces som public på
> openstreetmap.

Bra.

Vennlig hilsen,