[NUUG kart] Åpenbart kopiert informasjon

Frode Roxrud Gill frodegill at gmail.com
Fri Nov 12 17:28:32 CET 2010

2010/11/10 Frode Roxrud Gill <frodegill at gmail.com>:

> Har nå sendt ny melding via OpenStreetmap. Får se om jeg får svar denne gangen.

Har nå fått svar på meldingene jeg har sendt. Han insisterer på å ha
gått opp områdene selv. GPS Trace er ikke gjort public, men han sendte
meg en GPS dump på 66 punkter, som stemmer overens med hvordan han la
inn Koleknibvegen (med veldig nøyaktig posisjoner, f.eks
lat="58.131635338068008" lon="7.859396953135729" ?!?)
Skal oppfordre ham til å legge ut alle sine GPS Traces som public på
openstreetmap.

--
Frode Roxrud Gill