[NUUG kart] ODbL-rendring

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Tue Nov 16 08:11:34 CET 2010

Den 16. nov. 2010 kl. 07.41 skrev Tommy Gildseth:

> Jeg ser at mine endringer på bla Kløfta (
> http://osm.informatik.uni-leipzig.de/map/?zoom=14&lat=60.07539&lon=11.13089&layers=B0
> ) er vist i rødt, så da antar jeg at det betyr at jeg ikke har godtatt
> ODbL, hva nå enn det er :-) Hva må jeg så gjøre?

Eg mistenker at det er mange som ikkje har fått med seg at dei må godta ODbL sidan eg ser fleire aktive brukere som ikkje har gjort dette enda.

1. Gå inn på https://www.openstreetmap.org/user/whatever/account og aksepter Contributor Terms
2. ...
3. Profit!

Eg håper alle vil sjekke at det står "You have agreed to the new Contributor Terms." på denne sida så får me eit fint å grønt kart istedenfor det røde.

Gnonthgol