[NUUG kart] Åpenbart kopiert informasjon

Frode Roxrud Gill frodegill at gmail.com
Thu Nov 18 13:43:09 CET 2010

2010/11/12 Frode Roxrud Gill <frodegill at gmail.com>:

> Skal oppfordre ham til å legge ut alle sine GPS Traces som public på
> openstreetmap.

Brukeren har fortsatt ikke lagt ut GPS Traces public, men nå har han
endret brukernavn ("stallis" heter nå "demivee"). Han har også vært
inne og endret på Mjåvann Industriområde, slik at den nye delen av
Mjåvannsvegen jeg la inn nå ser ut til å være borte. Kan noen av dere
som har mere peiling på OSM sjekke <URL:
http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/6383033 >, og se hvorfor
Mjåvannsvegen nå er tilbake til sin gamle og korte versjon, og ikke
har med endringen jeg la inn ( <URL:
http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/6264232 >, basert på

--
Frode Roxrud Gill